czwartek, 3 marca 2011

Tłusty czwartek...

Dziś mamy Tłusty Czwartek, a ja przez moją chorobę nie mogę nic przełknąć :( Ale zmusiłam się i zjadłam jednego pączka(co możecie zobaczyć na malutkiej fotorelacji poniżej). Wracając dziś od lekarza wstąpiłam do mojego sklepu(sklepu moich rodziców) i nie mogłam się powstrzymać aby nie zrobić zdjęcia masie pączków. Och... ile tego tam było. W następnym poście dodam dzisiejszy zestaw ponieważ nudziło mi się drogą więc postanowiłam zrobić sobie małą sesyjkę. Ludzie, którzy przechodzili jakoś dziwnie się na mnie patrzyli hmm... ciekawe dlaczego ;)

A teraz pokaz magii...
Mamy pączka z marmoladą...

i... 2 minuty później...

pączek zniknął. :)

A tu ja przyłapana na konsumowaniu wspominanego wyżej pączka :) (Nadal chora, więc nie zwracajcie uwagi na moją twarz :))
Aha... I jeszcze fotka z pączkami ze sklepu dla skuszenia tych na diecie ;)

Buziaki i pysznego Tłustego Czwartku :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz