środa, 2 marca 2011

Perfumy...


Dopiero teraz, robiąc zdjęcia do nowego posta zobaczyłam ile tego mam. Ołłł.... Nie jestem maniaczką perfum ale lubię je dobierać do okazji lub nastroju. Nie mam wybranego, jednego typu którym się ciągle perfumuje, lubię je często zmieniać. Dużo perfum dostałam w prezencie ale także gdy spodoba mi się zapach po prostu go kupuję, a później w domu większość z nich mnie dusi ;). Jednak ostatnio bardzo polubiłam Calvin Klein - Euphoria. A oto moja kolekcja (większość postaram się opisać):
  1. Calvin Klein - Euphoria
  2. Stephanarper - Cocoone
  3. Blue Up- Fresh
  4. Alice love
  5. Femme Snesible
  6. La Rive - Pink
  7. Mexx - Black
  8. Apple - Roxanne
  9. Hozze
  10. Entirety
  11. Passion Dance
  12. s.Oliver - Selection
  13. Sewrduszko z AVON
  14. Mini Trendy
  15. AVON
Uff... I to by było na dziś tyle. Do jutra!
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz